Skuteczne Pozycjonowanie Stron Internetowych

Wyślij zapytanie

Przejdź do formularza

Szybki kontakt?

zapytanie

Wyślij zapytanie

Wypełnij formularz

telefon

Zadzwoń:

+48 17 860 21 86

+48 22 244 17 77

email

Napisz do nas:

 

Content marketing

Content marketing to nieszablonowa, spersonalizowana i efektywna strategia zarządzania treścią wykorzystująca zupełnie nowe techniki służące budowaniu relacji na linii marka-klient. Polega ona na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych i użytecznych treści w różnych formach i za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji.

Zaufanie do marki

Konsumenci ufają tylko tej marce, z którą zbudowali trwałe relacje. Dlatego trzeba im dostarczać treści wyjątkowe, które przełożą się na wzrost zaufania. Content marketing jest ważnym elementem e-marketingu jest wykorzystywany w pozycjonowaniu, działaniach wizerunkowych czy też kampaniach promocyjnych.

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala na szybkie odnalezienie marki. Z kolei content marketing buduje zaufanie względem marki i zyskuje jej świadomych klientów (przekonanych do skorzystania z usług lub produktów marki).

Content marketing daje wiele możliwości, ponieważ obejmuje szereg różnych treści tworzonych z uwzględnieniem wielu istotnych aspektów, jak: specyfika grupy docelowej, specyfika marki, forma przekazu, rodzaj kanału komunikacji, cel biznesowy. Zatem, nie są to wyłącznie teksty znajdujące się na stronie i nasycone słowami kluczowymi, lecz ciekawe i angażujące treści przekazujące określone wartości. Aby zrealizować proces, wystarczy pomysł i plan długoterminowy.
 

Nowe rodzaje treści

W kampaniach content marketingowych wykorzystujemy takie formy jak:

  • Artykuł ekspercki - tekst o wysokiej wartości merytorycznej. Jest poświęcony specjalistycznym zagadnieniom i stanowi promocję firmy, która w kontekście analizowanej tematyki występuje jako autorytet w danej dziedzinie.
  • Artykuł sponsorowany - profesjonalny tekst informacyjny będący formą reklamy firmy, jej usług lub produktów. Publikowany w poczytnych serwisach internetowych, a zamieszczany w wyeksponowanych oraz promowanych przez wydawcę miejscach.
  • Informacja prasowa - Krótki news, gdzie w sposób obiektywny i rzetelny przedstawiane są informacje o firmie. Publikowany w serwisach internetowych jako forma aktualności.
  • Blog - pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku na stronie www, ze względu na regularnie publikowane wartościowe treści o charakterze eksperckim. Ponadto wspiera działania związane z pozycjonowaniem.
  • Prezentacja - najprostsza i łatwo przyswajalna forma visual content marketingu. uzupełnienie informacji tekstowej o przekaz wizualny, łatwy i przejrzysty sposób dostarczania treści milionom użytkowników, większy zasięg dotarcia do grupy docelowej poprzez publikację w serwisach typu share.
  • Video – coraz chętniej wykorzystywana forma contentu, która pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, ponieważ ma charakter rozprzestrzeniania wirusowego. Jest szybko przyswajane i łatwo zapamiętywane, dlatego stanowi jeden z ważniejszych materiałów promocyjnych pomagających w kreowaniu wizerunku marki.
  • E-book – dokument zawierający treści użyteczne, możliwe do wykorzystania w praktyce, często w postaci poradnika. Taka forma ułatwia pozyskiwanie leadów sprzedażowych, gdyż często możliwy jest do pobrania dopiero po podaniu adresu e-mail.
  • Infografika –  w ostatnim czasie bardzo popularna forma content marketingu, łatwa do przyswojenia i szybka do zapamiętania, co przekłada się na wzrost świadomości marki wśród odbiorców. Ma uniwersalne zastosowanie, może być publikowana na stronie, blogu, Social Media, jak i wykorzystywana w kampaniach promocyjnych.

 

Zamów bezpłatną wycenę