Skuteczne Pozycjonowanie Stron Internetowych

Wyślij zapytanie

Przejdź do formularza

Szybki kontakt?

zapytanie

Wyślij zapytanie

Wypełnij formularz

telefon

Zadzwoń:

+48 17 860 21 86

+48 22 244 17 77

email

Napisz do nas:

 

Dlaczego SEM?

Dlaczego jedne strony znajdują się wyżej w rankingach wyszukiwarek niż inne? Wszystko zależy od skuteczności prowadzonych działań z zakresu Search Engine Marketingu. SEM to dziedzina zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, w której specjalizujemy się już od wielu lat, proponując naszym Klientom wysokiej jakości usługi.

Szerokie zakres usług i skuteczne rozwiązania

Na marketing w wyszukiwarkach składa się kilka rodzajów usług, których efekty prowadzą do zwiększenia ilości internautów odwiedzających stronę – ale co najważniejsze internautów zainteresowanych daną stroną. Tylko dzięki takim użytkownikom zwiększa się efektywność strony.
 
W ramach działań SEM proponujemy całą gamę usług: pozycjonowanie stron i sklepów internetowych, seo copywriting, boksy reklamowe, Search Engine Reputation Management. Zapewniamy też naszym Klientom konsultacje i doradztwo, prowadzimy również profesjonalne szkolenia.

Dlaczego warto korzystać z SEM?

Jest kilka głównych powodów dla których każda firma powinna zainteresować się zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach. SEM gwarantuje:

  • najkorzystniejszy stosunek efektów do poniesionych inwestycji - jest to jedna z najbardziej opłacalnych form e-marketingu,
  • szerokie możliwości oceny efektów inwestycji - między innymi wskaźniki ROI (zwrot z inwestycji), CR (konwersja na konkretny cel), CTR (kliknięcia w reklamę), UU (unikalni użytkownicy), itd.,
  • możliwość odniesienia korzyści zarówno w krótkim (boksy reklamowe) jak i dłuższym okresie czasu (pozycjonowanie),
  • możliwość precyzyjnego określenia targetu - z przekazem reklamowym docieramy do potencjalnie najbardziej zainteresowanego grona użytkowników sieci,
  • marketing typu "PULL" - w zdecydowanej większości, techniki SEM wykorzystują nieinwazyjną metodę marketingu (pull), która sprowadza się do tego, że to potencjalny klient sam szuka przekazu marketingowego, nie jest mu on narzucany.

Przykłady sukcesów

  Fraza strona ww​w pozycja  
  CMS www.edito.pl 3  
  Motory www.motogen.pl 1  
  Apteka internetowa www.tanie-leczenie.pl 6  
  Public relations www.newsline.pl 2  
  Grzejniki www.instalprojekt.com.pl 3  

 

nasi klienci

  • BRATEX Sp. z o.o.
  • ZELMER S.A.
  • GlaxoSmithKline
  • LexisNexis Sp. z o.o.
  • Ustronianka Sp. z o.o.
  • BPH TFI S.A.
  • Sygma Bank
  • Vivus Finance Sp. z o.o.
  • Fotojoker Sp. z o.o.
  • FFiL Śnieżka S.A.
Zobacz wszystkich